2013/07/25

Емоции в Лондон

"Пълна срамота!" ( из новия речник на дъщеря ми). Публикациите ми съвсем оредяха, от което се чувствам малко виновно. Щях да започна с "Тук съм, тук съм!", но истината е, че хем съм тук, хем ме няма. В момента съм някъде, бях на по-далечно още по-нататък, а след няколко дни ще съм наблизо до сегашното, но пак различно от обичайното си място. Единственият минус е разместването на куфари, но иначе не се оплаквам. Често разсъждавам над житейските въпроси: "Защо все съм овъртяна в пясък, дори като седя на едно място?" и "Колко миди, по дяволите, могат да се поберат в джобовете на това дете?".

Разговор от предната вечер с по-малкото (три и половина годишно), тътрейки се неохотно с миши стъпки откъм плажа:
-Мамо, защо тези хора говорят на друг глас!
-Хихик - кикоти се голямото седемгодишно, което се мисли за много начетено.
-Защото са чужденци и са родени в друга държава - мъдро се произнасям аз, съскайки настрани на подигравачката да си трае и да не наранява чувствата на любопиткото.
-Значи само тези, които са родени в нашето село, говорят на нормален глас?
-Муахахах - процвилва голямото и се държи за корема от смях.

 С две думи не ме мислете. По-надолу споделям малко снимки от прекрасния Лондон, който ме разбалансира с шантавото си време като ни лашкаше между ноемврийски дъждове и августовски жеги. Казвам малко, защото измежду 1356 кадъра имах ищах да обърна внимание само на тези. Но пък някой ден може и да завърша и фотокнигата от пътуването, върху която адски несериозно работя. Имахме емоции покрай тази дестинация. Някои възторжени, други - доста тъжни. Но за тях друг път с илюстрации и текст в книгата с работно заглавие "Афера в Лондон: или приключенията на една малка балерина".










































8 коментара:

  1. Прекрасни снимки на Лондон!

    ОтговорИзтриване
  2. Ха ха ... Веднага си ги представих любопитния мъник и кикотещата се кака :))) Хубаво моренце и до скоро :)
    А за Лондон какво да кажа ... Ами на мен мнооого ми харесва и от няколкото си посещения там съм очарована, а снимките ти са супер и с нетърпение ще очаквам да прочета за приключенията на малката балерина!
    Прегръдки и му се радвай на пясъка, дори да го вадиш от всички възможни места ... после ще ни липсва :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, книгата с приключенията хич не се случва достатъчно бързо...а на пясъка се радвам много всъщност, макар да се изказвам леко цинично:)

      Изтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Супер снимки от любимия ми Лондон :)
    Приятно и слънчево изкарване сред пясъка и мидите, Дина!
    Поздрави и хубава седмица!

    П.П извинявай за изтрития коментар, бях направила 2 глупави правописни грешки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поздрави и на теб, Мира! Хубаво лято ти пожелавам!

      Изтриване
  5. Ооо, чух за тази Лондонска история от други родители на балерини. Явно е било силно присъствие. Толкова е хубаво, че сте ги подкрепили, вълнуващо и безценен спомен :) Чакам книгата с нетърпение.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...