2010/11/11

Есенен Париж

Париж след края на стачките си е пак Париж. Огромен, пулсиращ,  жив и пропит с история на всеки ъгъл. Ренесансово изящен или лъскаво модерен. Трескаво забързан или бохемски мързелив. Град, предлагащ пиршество за сетивата и душата. Град на сложно организирания трафик по широки булеварди, на лъскавите магазини с високи витрини и на уютните ресторанти с масички за двама. Денем забързан, вечер загадъчен и магнетичен. Град с много лица, всяко от които привлича и интригува.

Въпреки някои неудачи, които замъглиха тържественото ни пристигане и заглушиха фанфарите, останах възхитена от престоя си в Париж. Както всеки път в непознат град изпитах огромно удоволствие от дългото скитане по улиците, надзъртането в малки магазинчета и книжарнички, зяпането на човекопотока и попиването на всяка трошичка от местната атмосфера. Пауза за протяжен обяд с чаша вино и после обратно в разходка без цел и посока.

Стотици снимки ме чакат за преглед и обработка, та чак яд ме хваща, че съм се отпуснала в такова щракане:-) То се е видяло, че поне още една публикация ще има.



















                           





5 коментара:

  1. Еххх, Париж си е Париж. 100 пъти съм била и всеки път намирам ново очарование. Не ми е най-любимият град, но сам по себе си е уникален и неповторим! Чудни снимки!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Мария:) и аз много харесах Париж. Макар и на мен да не ми стана най-любимия град.

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни снимки! Винаги е хубаво човек да се завърне в този красив град. Ще ми е интересно да видя и още твои снимки. Тези са много хубави. Поздрави и приятна почивка!

    ОтговорИзтриване
  4. Париж ми едно от любимите местенца:) Пресъздала си атмосферата с много хубави снимки!

    ОтговорИзтриване
  5. littlethingslife, Lulu, благодаря ви:)
    littlethingslife, тепърва ми предстои да си разгледам снимките от Монмартър. Мисля, че тях ще ги оформя в отделна публикация:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...