2010/08/10

Бърза кухня: Универсален плодов сладкиш

Обичам да готвя, но винаги по най-бързия начин:–) липсата на време, а и честно казано на търпение, не ми позволяват да правя засукани или сложни ястия и десерти. Бързо, лесно, вкусно! – това е моето мото.

Ето например една любима моя рецепта за много бърз и лесен сладкиш, който върви с всякакви плодове. Правила съм го с череши, вишни, сливи, праскови и винаги е много пухкав, ароматен и вкусен. Учудващо как, но плодовете никога не потъват на дъното на тавата, а се мъдрят красиво най-отгоре. А сладкиша е също толкова вкусен и на следващия ден, което трябва да се признае е рядкост.



Рецептата имам от моята вуйна, която навремето беше неудържима сладкарка. Щастлива съм, че веднъж и аз успях да я изненадам с един десерт и заслужих нейните адмирации. Но за него ще пиша друг път.



Ето я и рецептата за Универсалния сладкиш:

Едно пакетче масло от 125гр. се разбива с чаена чаша захар. Добавят се яйце и чаена чаша кисело мляко. Накрая се прибавят и две чаени чаши брашно, в които предварително сте сложили пакетче бакпулвер и 2 ванилии. Тестото се изсипва в правоъгълна тава.

* Под формата на мъфини сладкиша става очарователен.



2 коментара:

  1. Не знам къде съм бляла, като ровех за десерти с круши ... после видях, че имаш точно такива. Но този сладкиш - да знаеш, става изумителен с круши и ябълки! Отгоре наръсих леко подправка за меденки, но не в тестото, а само върху плодовете ... Беше прекрасно. Имах епизод на compulsive eаting disorder, който за щастие бързо свърши - със свършването на сладкиша :)

    И поздравления за чудесния блог - все не ми остава време да се отбележа, но съм фен!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ме зарадва, Сладка Хапка:)
    Поздрави:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...